Hur mysigt som helst!!

Igår lördag jobbade jag nine to five,
sen åkte jag hem och där väntade
Carris, Linnea, Adam & Funny på mig...

Vi hade planerat in en myskväll eftersom hennes B
skulle ut med grabbarna och min C var i stugan denna helg.

Carris hade fixat mat till barnen så de åt för fulla muggar när jag kom hem.

Jag hade köpt hem tapas till oss,
å vad gott det var!!
och så mysigt att bara sitta och äta,
prata om allt möjligt med tända ljus
& nöjda barn!!



Carina, du är guld värd!!
Tack för en urmysig kväll...

( trots att jag somnade i soffan...)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad mysigt det är när det är höst och man får tända ljus !!

2008-10-05 @ 21:23:43
URL: http://filorialv.blogspot.com
Postat av: Carina

Du du, din buse som slocknar i soffan... Ha ha men vi hade det så bra innan. kram på dig.

2008-10-15 @ 14:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0