Höstlov!!

Jag och barnen har höstlov...

Känns jättelyxigt att bara vara här hemma
och göra det som faller oss in...

Happy är med kompisar mest hela dagarna,
grabbarna leker med kusinen Viggo och så
har vi varit ute mycket...

Jag har plockat undan i garaget så jag fick in utemöblerna,
Carina kom och hjälpte mig och tog en kaffe
i höstsolen ute.

Jag har krattat bort alla löv från gruset här ute,
bakat en supergod kaka och gjort en fantastisk
lasagne till middag...

Storhandlat och avslutat mitt hemliga projekt,
spännande att se resultatet!

Jo men jag är nöjd med min första semesterdag!!

Kommentarer
Postat av: helene

gud vad härligt är lite avis, men unnar dig din ledighet.

ha det bäst

kram

helene 58st idag

2008-10-27 @ 21:19:12
Postat av: sandra

vad mysigt det låter. hoppas ni får en toppenvecka tillsammans.

kram sandra

2008-10-28 @ 08:15:22
Postat av: Carina

tack hjärtat för igår och för idag! vill ha receptet på kakan tills på tisdag. lilla tösens stora dag... de blir så stora! kramelikram C

2008-10-28 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0