Gaaah...New York here I come!!

En av mina NÄRMASTE vänner befinner sig JUST NU i New York,
åhh vad jag blir AVUNDSJUK!!

( Du är allt en liten SITC girl, Malena!)

Jag gav henne en utmaning innan hon åkte,
och det var att notera varje dags MESTA inspitrationskälla,
medans hon var borta!

Jag förstår att man blir över ÖVERÖST av inspiration när man åker till NY,
så just DÄRFÖR ville jag att M skulle ta sig en paus under resan och
värdera inspirationen!!

Sjäv är jag inspirerad av vad man kan skapa genom lite OM- ORGANISATION!!!

Kommentarer
Postat av: SandraLi

Säg inte att du tucker att Loulou kan sjunga, ja ja:-)

Http;//ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-10-03 @ 23:23:35
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0