Det är dammigt ute!

Idag vaknar vi till en dag som är dimmig,
eller som ngt av barnen sa en gång,
Det är dammigt ute!

Igår var en åka hit och dit dag,
jag skjutsade Carina till jobbet,
åkte hem,
C ringde och ville att jag skulle köra in med
en grej till hans jobb, gjorde det,
hämtade Happy och hennes kompisar,
hämtade Carina,
skjutsade tjejerna till bio,
hämtade tjejerna från bio.


Ja så kan det va...

Jag har ju min älskade vän Carina,
hon ringde och sa

- på med träningskläderna,
jag tar barnen, ut och träna!
Passa på, ta chansen!

Vilken underbar vän man har!

Och som inte nog med det,
så får jag ett SMS när jag är
ute i " spåret" :

Ni äter hos oss!!

Vi fick jättegod ihop-plocks kasslerlåda,
MUMS!!

TACK TACK TACK VÄNNEN MIN!

Kommentarer
Postat av: helene

hej vänne.ja, visst är det mysigt och skönt med såna vänenr.



sköt om dig

saknar dig

kram helene

2008-10-29 @ 08:58:48
Postat av: Carina

Tack själv min sprudlande vän! Det får bli fler träningspass då ens vän ser efter barnen! Vi peppar varandra. kramix

2008-10-29 @ 13:07:49
Postat av: bettan

hej karin !!!du är saknad på jobbet!!!...hoppas att du har det skönt hemma:-) ta vara på den lediga tiden!! ses next week!!kramelikram

2008-10-29 @ 18:28:04
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0