Bortglömda barn...

Igår vid 18 tiden ringer min C till mitt jobb
och undrar om inte jag var ledig ...???

Nej sa jag, och han berättar att de har ringt från skolan,
och ingen har hämtat Lucky...!!!

Jag tror inte på honom först,
men sen visar det sig att han tagit fel på
mina lediga dagar och att barnen FAKTISKT inte
är hämtade!!

Jag ringer dagmamman och de har naturligtvis
Funny oxå kvar...

men de tänkte bara: hämtar ingen honom får han väl vara kvar...???

Hu vad pinsamt,
men alla kan ju läsa fel i
almenackan...

Till saken hör att C hade sagt till mig vid 06.15
på morgonen att han skulle jobba över eftersom
jag var ledig,
- mmm...svarar jag i sömnen.

Man ska inte prata med någon som sover,
har vi nog lärt oss nu...

Det var i alla fall glada miner när jag lämnade Lucky i morse
på skolan...säkert inte första gången det händer...men
förhoppningsvis den sista för oss!!

Så det kan gå!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ha ha! Vilken kul sak att skratta åt så här efteråt. men jag förstår att det kändes pinsamt.

Nä man ska inte prata med någon som sover. Livsfarligt :)



KraM M

2008-10-16 @ 12:11:29
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0