Äntligen!!

Har precis kommit hem från min powerwalk,
blev ju ingenting förra veckan,
men nu den här veckan ska jag klämma in
minst tre pass.

Helgen var helt super i stugan!!

På fredagkväll var det Tacoshofs & Idol,
på lördagen åkte C & Funny till simhallen i Mora
och jag och tjejerna åkte ner på stan.

Där mötte jag upp min mamma,
så jag och hon gick och myste
och tjejerna gick för sig.

Åhhh vad mycket inspiration jag fick!!
Jag har så många planer och idéer,
så jag vet inte var jag ska börja!!

Mamma köpte en tunika till mig på Vila,
den var SUPERSNYGG men när jag kom
hem såg jag att den skulle krympa 5 %,
så den skulle bli alldeles för liten över bysten,
så jag fick lämna tillbaks den tråkigt nog...

Jag måste hitta något snyggt till på fredag då vi ska
på Ladies Night,
och sen utgång!!

På söndagen kom min guddotter Freja,
och hennes familj på en fika innan det var dax att
packa ihop och åka hem igen...

TACK FAMILJEN OCH MALIN & LOUISE FÖR EN JÄTTEROLIG
& MYSIG & SPÖKIG HELG!!

( vi berättade spökhistorier på lördagkvällen...
hu hu vad läskigt det var!!)

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Taack själv Mamma<33



super mysigt,& just nu kan jag typ inte tänka på annat än spöken!

gahahahah xD



Puss puss/Happy

2008-10-13 @ 17:17:12
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Postat av: helene

va mysigt ni verkar ha haft de. kul för dig.

kram

helene

2008-10-14 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0