Vilken helg!!

Är fortfarande jättetrött efter helgens bravader,
det var favorit i repris i bygdegården med
Let´s Dance!!

Och det är precis vad vi gjorde,
vi dansade hela kvällen & sent in på natten!!
Hur kul som helst!
Det var inte lika mycket folk som det brukar,
men det var RÄTT sorts folk,
som dansade järnet!!

Vi åt kyckling- enchiladas hemma oss oss innan,
vi, Bengt & Carina och Bengts syster...

Tack alla för en super kväll,
och glöm inte att vi nu är Urninvånare,
i Danmark fr o m nu...hi hi hi,
gick och log åt detta hela dagen igår!!

Nu ska jag ut i spåret och svettas ut de 
sista spåren av helgen ur kroppen...

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag blir glad av dina gulliga inlägg i bloggen:-) Ni verkar ha haft en skön helg. Änskar jag kunde hitta motivation att ge mig ut i spåret jag med!!! Duktig tjej du är:-)



Kram Kakan

2008-11-10 @ 11:26:46
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0