Tillbaka till verkligheten igen...

Ja det är ju så det känns efter en rejäl magsjuka.

Natten har flytit på,
låg lite på spänn eftersom inte Funny insjuknat ännu,
men han har sovit som en stock hela natten.

Lucky var så tapper igår,
han höll på till kl 14 igår på dagen,
men sen sov han nästan hela dagen.
Han fick i sig lite blåbärssoppa vid 15
och det fick han behålla.

Idag ska vi sanera huset,
bort med alla baciller!!!

Har några madrasser att göra rena också,
alla täcken och kuddar tvättade jag igår.

Detta med att ta reda på nersjukade sängkläder efter
en magsjuka är det värsta...svårt att få bort lukten riktigt...
...men blev positivt överraskad av att min metod på
resårmadrasserna gick så bra.

Jag drog ut dem, ( det var jobbigt med en så matt kropp...)
kokade vatten och hällde över området på madrassen,
sprutade på Jif- kök och lät det verka en stund.
Upprepade tre- fyra gånger och sen var lukten borta!
Hoppas den inte kommer tillbaka när de torkat riktigt...

Lucky har vaknat och det första han sa var att idag skulle han gå ut!!
Detta måste vara ett friskhetstecken!!
De sa ju på vädret igår att det skulle bli snö idag,
Lucky ÄLSKAR snö så det är väl den som lockar,
det har dock inte börjat snöa än,
men hoppas att det kommer under dagen!
Det skulle vara en fin present till en så duktig och tapper kille!!



Här gör Lucky en snögubbe av den första snön,
med morfar & Sandra,
november -05.
Vi var uppe i stugan i Björnarvet
för att fira morfar som fyllde 60 år!

Kommentarer
Postat av: millan

Men NEEEEJ jag lider med Er...är det inte det absolut värsta...Nu är det över!



Tenta upptrappning råder på röjningsvägen...stirr, stirr!!



Kram, vi ska BOKA en kväll, ring mig med almanackan i högsta hugg. Längtar så

2008-11-18 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0