Provat något nytt...

I höstas lånade min sambo hem böcker på cd
som han lyssnade på medans han satt i traktorn...

Jag har länge tänkt att jag skulle börja lyssna jag med,
men har inte kommit till skott förrens idag.

Medans jag städat mitt kök, städat plastskåpet och rensat 
bort massa skit har jag börjat lyssna på 
Stieg Larssons Flickan som lekte/ leker med elden...

Gick ju som en dans...

Nu ska jag upp och fixa middag till familjen,
innan jag åker till jobbet och fortsätta lyssna!!

Nu förstår jag vad du menar Millan!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Den boken är ju jättebra!! Har läst alla tre.



mamma lyssnar väldigt mycket på bokcd.

Jag brukar lyssna i bilen när jag åker långt.

Synd att de är så dyra bara.



Kram MAlena

2008-11-12 @ 10:30:04
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Den boken är ju jättebra!! Har läst alla tre.



mamma lyssnar väldigt mycket på bokcd.

Jag brukar lyssna i bilen när jag åker långt.

Synd att de är så dyra bara.



Kram MAlena

2008-11-12 @ 10:30:25
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0