Ledig...

Idag är jag ledig men jag lämnade Funny hos dagmamman
eftersom jag har en hel del att göra.

Han får vara där till ett så
hämtar vi Lucky sen.

Sen är det FREDAGSMYS!!

En annorlunda helg på det sättet att Happy egentligen skulle komma idag,
men hennes klass skulle ha Halloweenfest så hon blev kvar i Mora.

Jag kommer att åka upp dit på torsdag i veckan som kommer,
så vi träffas då!

Men jag får inte följa med på hennes showdans...
det är ju " pinsamt "!!

Ja ha nu börjas det:
Nu är man en pinig mamma...!!!

Hi HI jag minns detta så väl själv,
jag vet precis hur hon känner!
No hard feelings...!!!

Nu ska jag ut och träna!!
Åh vad skönt det ska bli!!

Förresten jag måste berätta om när jag & Carina skulle träna i onsdags...
ha ha ha... men det får bli ett annat inlägg!!
 Ha ha ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0