Jakt & Kalas...

Har precis skickat iväg C & Funny på jakt...
Det är så kul att se hur denna lilla 3.5 åring
intresserar sig för jakten...



Här är han tidigare i veckan när han var hemma och var sjuk,
pappas jaktväska och jaktradio vet han precis hur man
hanterar!

Nu ska jag gå upp och baka min guddotters favorit bakverk,
GODISMUFFINS.
Hon ska ha barnkalas idag så då
ska hon få dem av mig och
bjuda kompisarna på!



Här blåser hon ut ljusen på sin fina tårta,
i tisdags på hennes födelsedag
då vi och familjen firade henne...



Av oss fick hon en fin prinsesshund &
en fotobok som jag beställt hos Extrafilm.
Det var bilder i den från hon var riktigt liten
tills nu.
Den blev jättefin!!
Kul och personlig present!!




Lucky ska leka med en grannpojke en stund,
innan det blir kalas!

Jag skall åka och köpa en grej till pappan,
som var slut igår,
men killen i butiken kollade upp var det fanns så
idag får jag åka dit istället...

Ja det här inlägget blev ju verkligen blandat i innehållet,
Jakt & Kalas precis som rubriken!

Ha en fin lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0