I mina barndoms spår...

Befinner mig just nu uppe i Mora vid min mammas dator.

Åkte upp hit själv med tåget igår,
har hälsat på min mormor,
en nära anhörig som är riktigt sjuk
och gjort några försök att spontant åka och hälsa på
några som betyder väldigt mycket för mig,
tyvärr inte med någon framgång,
men vi har i alla fall pratat i telefon.
Sprang på en av mina närmaste vänner utanför matäffären,
så det blev lite bonus...

Hann med mycket på en halv dag måste jag säga...

Jag har inte bloggat på ett tag för att det har hänt en
hel del saker som jag inte vill skriva om här,
men nu är jag nog igång igen med ny lust att skriva.

Har precis kommit hem från en 6 km powerwalk i regnet,
jag gick på de vägar jag gick så ofta när jag bodde här.
En hel del minnen dyker upp,
både glada och mindre roliga...

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka
och träffa en person som har haft  och har STOR betydelse
i mitt liv, ska bli så trevligt.

Det blir dock bara en timme för sen ska jag följa
Happy till tandregleringen där hon ska sätta in tandställning.

Runt halv tre går tåget hem till Uppsala igen...

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men å vad jobbigt det låter. Jag undrar ju såklart vad som hänt.....Hoppas iaf att du mår bra!



Stor kram och trevlig helg!!

2008-11-14 @ 22:05:41
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej vännen

Hoppas verkligen vi kan få till en ny träff!

Saknar ju min "kombo"...

Stor kram på Dig/ J

2008-11-15 @ 10:54:14
Postat av: helene

KRYA PÅ DIG MIN VÄN

KRAM HELENE

2008-11-16 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0