Advent- stress...

Åh vad jag är sent ute i år...

Jag hinner verkligen inte med allt vad
som skall göras och jag vet varför...

JAG HAR SLUTAT PLANERA!!!

Är så fasansfullt trött hela tiden...

Gick tillbaka och kollade i bloggen på Nov- 07,
och denna dag, 
den 29 november hade jag fixat mitt adventskök 
med gardiner & allt,
var full av energi och JÄTTE pysselsugen.

Idag den 29 November 2008,
har jag precis burit upp kartongen med stakarna
från källaren och tagit ur gardinerna ur skåpet...
men inte mer...

Jag tänker helt enkelt ställa ljusstaken i mitt
dammiga köksfönster med mina blåa gardiner 
så att vi i alla fall har mysljuset i fönstret imorgon
DEN FÖRSTA ADVENT 2008!!!

Det blir jättebra!!!
Jag ska inte stressa upp mig...'
 för vad är det för fel på en halvdan första advent...???

Det finns värre saker att hetsa upp sig för!!

JA SÅ FÅR DET BLI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0