Picks från kalaset...äntligen...

image246

Först att fira av släkten var moster
och kusinerna Sandra och Emilia.
Här på bild är det Funny, Lucky & Emilia.

image247

Av dem fick han denna superfina sparkcykel!!

På kvällen hade vi bjudit hit släkten på Tacos
och Spindelmannentårta!!

image248

Som jag visat i ett tidigare inlägg
så tycker jag det är kul att göra fina tårtor,
men denna har jag INTE gjort själv.
Jag tog den enkla vägen och beställde
2 st tårtor denna gång!!

Det enda Funny önskade sig var en Spindelmannen tårta,
så det fick han förstås!!

Funny fick så många fina presenter,
en cd- spelare med skiva,
en Blixten tavla,
linne och kalsonger med spindelmannen- motiv
en Spindelmannen radiostyrd bil,
T- shirt & shorts,
Blixten bilbana,
& olika häftiga bilar m m !!

TACK SNÄLLA ALLIHOPA FÖR JÄTTEFINA PRESENTER TILL FUNNY!!

Detta var alltså firandet med släkten,
barnkalaset tar vi senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0