Periodare!!

Jag har sovit jätteskönt,
när jag väl somnade...

När jag var yngre var Virginia Andrews min favorit-
författare, och för någon vecka sedan hittade jag en
av dessa böcker i ett skåp.

Så nu har jag börjat läsa den,
kan inte sluta...

Jag är verkligen en periodare när det gäller läsning av böcker,
och nu har jag påbörjat en ny sådan.

Virginia Andrews böcker är helt fantastiska &
illustrationerna på omslaget är så fina!!

image252   image254
 
Jag går tillbaka lite till tonåren igen för de var då jag läste dessa,
men jag tycker lika mycket om dem ännu!!!

Kommentarer
Postat av: Lena Jönsson

Håller fullständigt med dig. Sträckläste dessa böcker under de "vilda gymnasieåren". Kanske ska plocka fram dem igen och se vad man tycker nu. Hoppas att allt är bra med dig och familjen ! Jag har gått hem på havandeskapspenning nu och har det sååå skönt ! Växer och frodas ;) Kram Lena

2008-05-14 @ 14:30:48
Postat av: Carina

Kanske kan låna någon av dig ! Har ingen bok hemma just nu som jag inte har läst. Måste ta upp läsandet igen nu när vi har kommit på fötter.
Kram C

2008-05-15 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0