Laktos intolerans???

Jag har haft väldigt mycket ont i magen några månader,
ska därför prova att utesluta livsmedel med laktos.

Min okunskap bidrog till att jag trodde att det var svårt att hitta på
goda saker att äta när man skall utesluta produkter med laktos,
men, men...

Nu har jag börjat använda Valios laktosfria produkter,
det finns ju både grädde och creme fraiche, margarin m m.
Igår hittade jag också en JÄTTEGOD salladsost...

image249


Nu har jag precis smält i mig den godaste lunchen på länge,
en sallad på tomat, gurka, avocado, oliver, knaperstekt bacon
och Valios laktosfria salladsost toppad med sötsur sås och Knorrs
underbara krydda Provencale...

MUMMS!!! Vad det var gott!!
Vad kul det blev att helt plötsligt prova
ett laktosfritt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0