Jag har ljugit...

Ja ha nu så var det då söndagmorgon,
dagen efter festen som har varit hemlig i ca 2 månader.

Inlägget jag gjorde om bowlingen var en lögn...

Det är nämligen så att vår gode vän fyllde 40- år i April,
och hans sambo ville ordna en överrraskningsfest
för honom.

Vi har smusslat med inbjudningar, sånghäften,
tipspromenad, sånguppträdanden m m.

Och igår var det alltså dax,
han trodde hela tiden att vi skulle ut och käka
och sedan bowla...

Ni skulle sett hans min när han öppnade dörren till
restaurangen och mötts av 50- talet vänner och släktingar
som sjunger Ja må han leva...alldeles darrig blev han...

Kvällen och natten var hellyckad,
vi hade hur kul som helst!!!

Jag var inte av dansgolvet en enda gång på hela kvällen...

Så idag är man lite trött,
men det är man gärna efter en så lyckad fest!!

Kommentarer
Postat av: BH

Jag BLEV lurad.
Jag svalde allt om bowlingen.
Otroligt att ingen försa sig någon gång.
Jag kommer nog aldrig att lita på någon av er i
fortsättningen.(he he)
Tack för en riktigt rolig kväll.

2008-05-19 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0