Älskade stuga...

I helgen var vi äntligen till stugan igen.

På lördagskväll var mamma och L hos oss och grillade
för att sen Heja fram Team Cans till seger i Körslaget!!

Lite jobb blev det också,
C har slitit hårt med att hissa upp boden,
då vi ska höja upp markhöjden på gården.

Han grävde också bort massa stubbar.

Sommarens stora projekt är att fixa i ordning gården,
så vi slipper all sand.

image242

Man kan ju tro att Funny befinner sig på en strand,
men så här ser det ut på gården vid stugan nu...
Så här kan Funny sitta i timmar,
när vi är i stugan.
Han går ut innan frukost och är ute så länge och mycket han får!!


Jag tömde mittenrummet i boden på skrot,
hittade lite roliga saker som Funny sysselsatte sig med.

image243

Så smutsig...
Men smutsiga barn är glada barn...

Lucky hade sett fram emot att få leka med granntjejerna denna helg,
men de var inte hemma tyvärr...

image244

En långhårig Lucky på farstukvisten...

På söndagen skjutsade jag honom till mormor så
fick hon klippa honom och Lucky fick ha mormor för sig själv en stund.

Happy och jag pratade mycket om livet i helgen,
det är så mysigt att hon delar så mycket med mig.
Jag känner ( oftast) att hon lyssnar på mig,
och att jag har mycket att ge!!

image245

Happy i mitt linne...
Söta söta älskade dotter!!



Tack för en urmysig helg familjen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0