Mys- pys!!

Åhh vilken dag...

Först var jag och grabbarna ut på promenad med doggisarna,
sen matade vi hönsen...

På vägen hem började grabbarna leka "heppes far" ( sjörövare)
i skogen, jag gick hem och hämtade fika och vi
myste i solen med saft och kaka!!

Efter lunch åkte vi till tandläkaren med Funny,
han var SÅÅ duktig,
vi fick lov att be honom stänga munnen till slut,
för han satt med värsta största gapet hela tiden!!

Väl hemma gjorde jag spaghetti med köttfärsås
och B & C med söta barn åt med oss!!

Efter middag och glass till barnen tog pappa B
med sig barnen hem och Jag och C tog en
lång och skön promenad med Trolla!!

Nu sitter jag här,
med sötsug så in i Norden...
...men igår tog jag en apelsin istället för att
gå i barnens godisskåp och ska göra så nu med!!

image168

Mums!!

Imorgon är det fredag,
jag jobbar till 20.15 och har gett önskemål
om att få räkmys när jag kommer hem...

Det är också mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0