Kväller...

Har haft en jätterolig dag på jobbet,
hängde om strumpavdelningen...
Det blev kalasbra!!

Kul när det flyter på...

Fick lov att gå och köpa allergimedicin idag!!
Svårt att andas och stickande ögon,
så här tidigt har jag aldrig behövt medicinen förut!?!
Den hjälpte i alla fall och det var SKÖNT!!

Nu ska jag gå och lägga mig med en snorig älskling,
är ledig imorgon och på fredag...

Jobbar påskafton och påskdagen och annandag påsk...

Happy kommer på fredag och blir här hela veckan
på påsklov!!

MYS PYS!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad trevligt :) Då kanske ni kommer upp hit till påsken ?:) Hinner säkert ses lite då :) Ja tack så mycket :) Är väldigt nervös men det ska nog gå bra :) Precis, när jag tjänat lite shoppingpengar då kommer vi :) *hihi* närå, men man vet aldrig, en sväng i sommar hade varit mysigt faktiskt:)
Hälsa familjen så gott :) Puss och kram !

2008-03-20 @ 09:24:00
URL: http://JB89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0