Host host!

Har varit in på jobbet på möte men nu är jag hemma igen.

Funny är hemma med mig ,
han var så hostig så han fick vara 
hos farmor och farfar medans
jag var in till jobbet.

Lite mysigt att vara själv med en av pojkarna,
man ser en helt annan sida hos dem när de
är ensamma. Ingen att tävla emot...

Funny är en mysig 3- åring just nu,
leker och sjunger och pratar så gulligt!!

Häromdagen pratade han om när han låg
i min mage, " du åt upp mig mamma!!"
Hi Hi Hi, det kan han ju få tro...

Lucky är hos dagmamman och busar av sig,
det är mycket spring och sprall i en 5- åring!!

På menyn idag står det:
vika tvätt och dammsuga.
Inte så kul innan,
men skönt efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0