Glädjevecka!!

Vilken rolig vecka det har varit!!
Intensivt, men roligt!!

Nu har jag jobbat varje dag sen i fredags,
det börjar kännas i huvudet nu,
men är det så här kul på jobbet så
bjuder jag gärna på det!!

God planering och uppföljning ger resultat,
det har visat SÅ tydligt denna vecka!!

Idag gjorde jag en PPA- analys,
( en personlighets profil) på em.
HELT OTROLIGT MAKALÖST
hur bra det stämde!!

Det kändes som kvinnan som gjorde den på mig hade
pratat med alla mina kollegor och nära och kära för
den stämde på pricken!!

Jag var nervös innan,
men är så glad att ha det gjort
och har fått ytterligare peppning!!

Jag tror på framtiden och jag tror på mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0