Ohh vad jag njuter!!

Har nu snart haft en veckas semester och njuter fullt ut...

Är hos mamma och lånar datorn en sväng så jag passar på att inlägga lite...

Vi byggde igår klart verandan på stugan,
och hade premiär middag där igår kväll med
pappa & Astrid!!

Urmysigt var det!!

I morse åt vi frukost i morgonsolen,
älven var alldeles spegelblank!!!

Åhh vad jag är kär i vårat paradis
här i Mora!!

Har tagit mycket kort på våra dagar här uppe,
lägger ut dem när jag kommit hem igen,
vet inte när. Det är fantastiskt att ta dagen
som den kommer!!

Jag har verkligen semester känns det som!!

Hörs då!!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh gud vad underbart med semester! jag har ingen semester alls i sommar :-(

men nästa sommar... då skall jag ta igen allt :-)

Vad härligt med nybyggd veranda, hoppas ni får många härliga sommarkvällar med gott grillat nu då! :-)

Kram

2008-06-26 @ 12:34:37
URL: http://barnlycka.blogg.se/
Postat av: bettan

hej karin!!!

låter som att du har det helt underbart!!!

mysigt med stuga vid vattnet....vill jag också ha :-)

fortsätt njuta av din semester så ses vi i augusti!

kramkram

2008-06-29 @ 10:50:25
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Malena

Hej Vännen!

Oj vad veckorna går fort. Bara drygt en vecka kvar innan det är skifte i bregottfrabriken. Hoppas att du har det underbart på din semester. I morgon åker vi till ön, sedan på Lördag ska vi till Stockholmo och bo på hotell och äta gott. Så man kan säga att jag tjuvstartar lite med semester i helgen.



Jag har slitit som ett djur med att flytta och köra möbler land och rike runt. Har lagt ner lika många timmar på flytt som på jobb senaste veckan. Men så äntligen är det klart. Igår lämnade vi över nycklarna. Nu är det bara bilen kavr som ska säljas sedan kan jag koncentera mig på att blicka framåt och lämna gammalt skräp bakom mig.



Hälsa till alla busungar och ge Filip en kram från mig.

Kraaaaaaaaaaaam från Malena

2008-07-03 @ 13:03:05
URL: http://isleoftoften.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0