Gången tar form...

Det min C har kämpat med mest i helgen,
har varit att lägga ut slipers och fixa grusgången in till stugan.



Här står jag på farstu- kvisten och fotar...



Så här långt hann vi denna helg,
skönt att ha en grusgång närmast ingången...
Kanske det blir något mindre med sand inne i stugan nu...

Tack min älskling för att du är så fantastiskt duktig på allting!!!

Finns inget som du inte klarar av,
kan du inte något så lär du dig det!!
En superbra egenskap som jag själv skulle vilja ha mer av!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir verkligen bra detta. Tänk att slippa ha sandlåda på hela gården och slippa att få in hälften i stugan. Du kan skatta dig lycklig som har en så bra sambo, var rädd om honom

Kram mamma och hälsa C från svärmor

2008-06-11 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0