Fotmys...

Igår hade jag tjejerna från jobbet hemma på visit...

Vi brukar alltid försöka samlas allihopa en gång
innan semestern drar igång,
och i år bjöd jag hem alla till mig på mat och fotvårdskväll!!

Vi började med att äta ute på den nyinoljade verandan...

image270

Kallskuret med potatissallad,
fräsch sallad & Fetacreme och Sweet n sour dressing..
.
( observera fotografen i skeden...)

Efter maten gick vi in och fick fotvårdsbehandlning
och en liten föreläsning om Aloe Vera produkter
av min söta bästa syster!!

image271

Suddiga fötter i inpackning under raggsocka!!

image281

Lucky ville oxå vara med och bada fötterna...

( K, hoppas det var ok att visa dina fötter och bruna ben...,
bredvid mina bleka ben...)

Hoppas att alla är nöjda med kvällen,
det är i alla fall jag!!

TACK FÖR ATT NI KOM!!



Kommentarer
Postat av: Helene

Hejsan! Det var super kul och super god mat.
hälsa Syrran din, det var skönt för fötterna, det är lika gott att dricka alover "josen" Forever.
Kram Helene

2008-06-03 @ 22:14:10
Postat av: Malena

Ja, åh så mysigt vi hade det :) Mera mys i höst på jobbet!!

Kram M

2008-08-07 @ 23:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0