Tre dagar kvar...

...tills min andra semester period!!!

Inte för att jag går och räknar ner tiden och tycker att det är tråkigt på jobbet,
nej oj nej...det har varit FANTASTISKT att jobba!!

Vi har planerat och uppföljt varje dag så vi har haft STENKOLL på ALLT!!

Jag ÄLSKAR när jag har KONTROLL!!!

...och det fina vädret då...?

Har inte ens det fått mig att vantrivas inne i en butik,
när jag vet hur varmt och soligt det är ute...?

Nej, faktiskt inte, jag fick ju helgen som var...
då var jag och barnen bosatta på stranden både lördag och söndag!!





Grabbarna tar en paus på sina
vattendjur ett tag...

Studerar andra, undrar vad de tänker...?



Kolla mina vita axlar,
om man jämför med bröstet...

Jag smorde in axlar och nacke med
Icas vattenfasta solskyddsfaktor 30,
rekommenderad för barn...
Den hjälper väldigt bra,
kan man se,
alldeles för bra för en mamma som
var ute efter att bli brun...

ja ja, men mina små älsklingar får använda
den, för dom är jag ju rädd om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0