Pics från min semester som har varit slut i typ två veckor nu...

Är ju lite dålig på att lyckas lägga ut bilder i rättan tid men här kommer
ett axplock från min första semester period.

Blomsterplockning på midsommaraftons morgon...





Grabbarna på väg hem med blommor och stenar...
Denna stig går längs med älven,
så de brukar alltid samla på sig stenar och kasta i älven...



" Kärleksstigen " som vi kallar den,
åh vad det är mysigt att gå här,
speciellt på kvällen när älven ligger spegelblank.



" Klippan "...!!?!!

På denna sten satt jag och syrran vår första kväll i stugan,
vi gick ut efter att barnen somnat med en varsin öl och hittade denna klippa,
förlåt, jag menar sten och bara njöt av att fått tillfälle att köpa en så fin stuga
i detta fantastiska läge...

( med lite fantasi kan en sten bli en klippa faktiskt...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0