Happy 12år!!

Idag den 20 Juli fyller min älskade dotter 12 år!!!


Hatten på för Happy som dag blir 12 år!!

Attans vad tiden har gått fort när man tänker TOLV ÅR!!!

Happy är ju mitt första barn som jag fick när jag var nästan 21 år,
jag kommer ALDRIG glömma när jag fick henne på magen,
sekunder efter att hon såg dagens ljus!!

Den kärlek som strömmar genom kroppen när man får sitt barn,
går inte att beskriva med ord,
man förstår det bara när det händer en själv!!!

Happy, jag är SÅ obeskrivligt stolt över dig!!
Du har fått stå ut med mycket i ditt tolvåriga liv,
och detta har blivit att du är en riktigt stark tjej,
som vet vad du vill!!

Du kommer att komma långt!!!

Det är jag säker på!!

Puss på dig och ha en underbar födelsedag,
med din fina Laptop du fick av oss alla!!

Kramar i miljoner från mamma!!

Kommentarer
Postat av: Happy!

Tack mamma!

jag älskar dej.

Puss& Kram!

hörs imorrn!

<3

2008-07-20 @ 23:23:47
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0