Älskade mamma!!

Idag fyller världens bästa mamma ett år kvar till 60!!

Tyvärr kan jag inte vara med dig idag,
men vi firar dig när vi ses nästa gång!!



Mamma för några år sedan,
med sina (då) fem barnbarn.
Idag har skaran ökat til lsju stycken...

KÄRA MAMMA!!

Du ska veta att jag är så otroligt stolt över dig,
du får dra ett tungt lass nu med allt,
ja du vet vad jag menar!!

Önskar att jag kunde hjälpa dig mer,
men jag gör det så fort jag kan.

DU ÄR HELT FANTASTISK MAMMA!!
VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN DIG!!

PUSS PÅ DIG MIN IDOL!!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Jag blir tårögd när jag läser Dina rader. TACK Ingen är som Du. Kram, vi ses på lördag

2008-07-30 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0