Varför blogga?

Har surfat runt lite på olika bloggar och har upptäckt
att det är många som har åsikter om olika slags bloggar,
speciellt barnbloggar.

Jag har barn och det blir naturligtvis så att jag skriver mycket om dem.

De är ju naturligtvis ett av mina största intressen,
och det händer ju ALLTID något som känns roligt att skriva om.

Jag har min blogg främst som en dagbok,
inte för att få så många läsare som möjligt.

Självklart är det kul när man får kommentarer på bloggen,
både från folk man känner och de man inte känner,
men det är för min familj och mina vänners skull jag skriver i första hand.

Vi bor långt ifrån min släkt och många av mina vänner,
så jag ser detta som ett perfekt sätt att låta de ta del
av vår vardag.

Jag tycker det är jättekul att läsa andras bloggar,
inredning, mat, musik och ANDRAS BARN intresserar mig!!

Om det är något jag inte tycker är intressant så läser jag
inte detta, punkt slut...

Det är valfritt vad man väljer att lägga sin tid på...

TYCKER JAG!!

image135

VÅRA FINA BARN
SON JAG VISAR UPP OCH SKRIVER OM
MED STOLTHET!!


Kommentarer
Postat av: bettan

hejsvejs!!
hur är läget med dig då??!rastlös har jag förstått;-)
då får du pyssla lite med fotona från jobbet!
nu börjar det likna nåt ialla´fall på dekrummet....luftigt och var sak på sin plats!tro det eller ej...

sen när målaren gjort sitt bli det jättefint!!
du kommer inte känna igen dig:-)

och visst har man en händig karl...hehe
jätteduktig faktiskt, å tegel finns det ännu mer i köket!tycker också att det är fint!

så söta kids!!
ha det bra nu...
kramkram

2008-01-15 @ 19:45:40
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0