Vad göra idag då...?

Nu har jag lämnat mina små prinsar hos dagmamman,
handlat och bloggat lite.

Nu ska jag snart gå upp och baka till ett gäng LRF-gubbar som ska ha möte ikväll.

Har inte bestämt om det blir moccarutor eller godismuffins...

image152
Foto:www.fotoakuten.se


Känner mig trött, men måste ändå vara uppe och göra något,
kan liksom inte slappna av riktigt...

Foten blir sakta men säkert bättre,
måste investera i två par nya skor,
ett par för ute- och ett för innebruk.

Jag var fantastiskt snygg nu när jag handlade,
pom- pom sko på frisk fot och orange Foppa på den andra.

( Ni som känner mig vet vad pom- pom- sko är...)

Ja ja sån är jag,
måste gilla läget så får folk tycka vad de vill...

Vad ska jag göra när jag inte kan ha någon annan sko just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0