Tillbaka till vardagen...

Nu har pojkarna ÄNTLIGEN somnat...

Självklart har de lite svårt att komma in i rutinerna igen efter
den långa ledigheten.

Underbart med jul och nyår och de extra lediga dagarna som blir,
men lika underbart är det att komma tillbaka till vardagen igen.

Det jag tänker främst på är matrutinerna...

Jag känner att bilringen runt magen börjar bli för stor och sockersuget
ligger på mig som ettriga myggor på sommaren...? ( bra liknelse eller???)

Jag har i och för sig ingen övervikt att prata om och inte heller svårt att hålla ner vikten,
MEN det är känslan i kroppen I DON´T LIKE...

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej
vet vad du menar, bilring har man själv några stycken...men försöker jobba bort dom.
vi får peppa varndra..när suget sätter in.
kram
ses snart
helene

2008-01-09 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0