Tankar om Let´s Dance

Jag tycker att det var bra att Uffe åkte ut igår,
visst han är rolig och har glimten i ögat,
men han kan ju verkligen inte dansa...

image148

Let´s dansgänget fredag den 18 jan 2008

Tilde hade den klänningen som jag tyckte bäst om,
men hon och hennes partner verkar inte ha någon bra kemi.
De grattade inte ens varann när de gick vidare...

image150


Dilba var så otroligt vacker i sitt ansikte igår,
kul att få se förändringen av henne...

Knip- Susanne...
jag tror knappt på att hon är 61 år,
så vältränad och vig...

och till Happys favorit...

Danny...
hoppas han blir bättre i foten snart och inte åker ur,
för han har så stor potential i dansen!!

och till min favorit...

Tony...
vad duktig han är och hans danspartner är så charmig!!!
Här kommer vi nog att få se en liknande utveckling som
Martin Lidberg hade förra året...



image149

HÄJJA TONY!!! ( ska sägas på dalmål...)





Kommentarer
Postat av: bettan

heej!
Det klart att du ska komma till jobbet å hälsa på!!!hoppas att helgen varit bra!!!kramar

2008-01-20 @ 20:01:20
URL: http://elisabethj.blogg.se
Postat av: Millan

Hej min fina!!

Nu har jag "läst i fatt"....har inte surfat ut på datorn sen...den 19:e december typ...dagen D då saker och ting förändrades!!

Vad du är duktig med din blogg!! Kraaaam på dig. Du nu kan det väl ändå bara bli bättre? Kram igen

2008-01-20 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0