Tagit bort några ryggsäckar...

Idag har det varit en annorlunda dag.

Min C packade bilen i förmiddags och tog pojkarna med sig upp till stugan.

Jag är ALLDELES, ALLDELES ensam hemma och ledig från jobbet...

Vad göra då rå?

Jo, jag lånade svärfars lastbil och har åkt med TRE stora lass till tippen!!
Har precis lassat på det fjärde lasset som jag skall köra innan jag börjar jobba imorgon!

VAD SKÖNT!!

Allt detta skräp som bara blir utburet i garaget och inte kommer längre än så,
har varit som tunga ryggsäckar och nu har jag ÄNTLIGEN kunnat bli av med dem!!

Jag har också slängt massor från tvättstugan och förrådet i pannrummet,
( även här har råttfanskapet varit och byggt bo i gamla skor...)

JAG ÄR SÅ NÖJD MED DESSA TVÅ DAGAR!!

Men en sak med röjningar är alltid likadant.
Man hittar ALLTID en sån där låda som ALLTID
tar så lång tid att gå igenom...

En sån där låda med gamla kort och brev och dagböcker och sånt...
Kul med en liten nostalgitripp mitt i röjningsarbetet...

Dessa saker är nu omsorgsfullt nerlagda i en gammal picknickkorg
tills nästa gång jag röjer kanske år 2015 eller nåt...för detta kan man ju
bara inte kasta!

Jag har dock kastat endel gamla saker från det förflutna,
jag har väl kommit till den punkten att jag är redo för att
lämna det bakom mig nu...

Nu ska jag gå ut med hundarna på sista svängen och sen gå
och lägga mig och bläddra i nya Ellos- katalogen som kom idag!!

Natt, natt, var du än är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0