Sjukt sällskap...

Idag har jag sällskap av Lucky här hemma,
han hade lite mag- ras igår och kändes varm imorse.

Det är nog ingen direkt fara med honom men han får ta det lugnt idag.

Han har sett fram emot den här dagen då det är öppet hus idag,
på skolan han ska börja i till hösten.

Vi får se hur dagen utvecklar sig,
kanske vi kan gå dit ändå...

Han ser med stor förtjusning fram emot starten av förskolan.

Känns konstigt att lilla Lucky ska börja förskoleklass i år,
det har gått så fort!!

Jag vet ju av erfarenhet från när Happy började,
att tiden går ännu fortare när barnen börjar skolan.

image134

Här är Lucky 1.5 år med
fin midsommarkrans runt hatten!!
MIDSOMMAR- 04

Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Så fint namnn med Lucky. Jag har inga barn än, men har tänkt på namnet Lucky. Så kul att du gillade designen på min blogg. Jag ändrar ofta designen. Kul.

2008-01-15 @ 16:53:00
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0