Piercad 5- åring...?

Min älskade dotter är ju en STOOOOR Fan av det tyska rockbandet Tokio Hotel...

image156
Bildkälla: Aftonbladet

Hon håller på att tjata sönder oss om att få gå på deras konsert i April...?

Har man småsyskon så ser de ju upp till vad storasyskonen gör...

Nu har Happys lillebror Lucky som är 5 år upptäckt Tokio Hotel...

Igår när vi hade handlat så spelades Martin Stenmark på radion,
( Luckys gamla idol).

Då sa Lucky:

- mamma jag gillar inte Stenmark och Cara cara Mia längre,
nu är Tokio Hotel bäst...


lite senare under gårdagen...

Lucky kommer och nyper sig i ögonbrynet och säger:

- " mamma jag vill ha så här...en ring här..."

- " Neej, varför då?" sa jag...

- " ja men Bill har ju så!"


( Bill är sångaren i Tokio Hotel... och Happys stora kärlek!!)

Vad ska det bli,
vad ska det bli?

Kommentarer
Postat av: happy!!

Hihihaha!!!!!Heja Lucas!!!!!när han är så där är han ju VÄRLDENS underbaraste lille brorsa.....nä nu va jag taskig...........HAHA!!!!!!XD.......
Puss o kram lingonbannan!!!!!!

2008-02-21 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0