Nyårsafton 2007

Dagen innan nyårsafton gick jag hem från jobbet med superont i magen
och illamående..( ja ha ja magsjuka...tänkte jag.)

Jag gick hem vid 11 och la mig för att sova, jag sov och sov och sov...
typ ända till kl 8 nästa dag.

Magontet och illamåendet var borta men en otrevlig huvudvärk hade tagit
över istället...

Vi firade alltså detta nyår själva med pojkarna, men vi gjorde 3- rätters och hade
jättemysigt ändå trots att mat och drick lusten ej ville närvara...

Vi smällde några smällare för pojkarna under kvällens gång då
de ej skulle orka hålla ut till 12- slaget.

Vid midnatt gick jag och älsklingen ut och tittade ut över Danmarks gärde och såg stans fyrverkerier..
Det var så vackert, som ett färglatt sprakande färgband vid horisonten...

Trots sjukdom blev det ett lyckat nyår,
gör man det bästa av situationen blir det alltid bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0