Mys Fredag!!

Nu var ungkvinnasdagarna slut och jag har packat min väska
för att åka till min älskade familj i stugan.

Min söta svärmor ska skjutsa mig till tåget efter att jag jobbat klart!

image117

Här ser man ingången till barnens sovrum i stugan,
vi har en våningssäng där nu som är 1.20 nere och 80 uppe.

Till vänster är vårat lilla badrum.

Pallen ingick i stugköpet,
ska måla och klä om den så den passar in lite bättre.
I LOVE denna pall!!

image119

Ikväll får jag träffa min Tokio Hotel tokiga älskade sessa igen!
Hon ska få en stor puss på sin fina mun när vi träffas!!

...och så grabbarna och min älskling förstås!!


image120

Liten Funny som nu har blivit 2 år och 8 månader.

image121

...och liten Lucas som fyllde 5 på juldagen som ska börja i förskoleklass i år,
känns jättekonstigt. Tiden går allt för fort!

Nu åker jag till my lovely jobb,
sen till tåget sen till stugan sen
FREDAGSMYS!!!!


Bye, bye hallonpaj!!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Fina bilder :)

2008-01-04 @ 08:04:41
URL: http://mynameisstephanie.blogg.se
Postat av: Lina

Tack så jättemycket! Ja, det ska bli riktigt mysigt med lekstuga, har ju inga egna barn än men när dom kommer så...
Hoppas du haft d bra i stugan! Låter jättemysigt!

2008-01-04 @ 11:36:05
URL: http://linaslillaliv.blogg.se
Postat av: happy

hej mammsen!!

2008-01-07 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0