Long time ago...

Dåligt med bloggandet på sista tiden,
har inte gjort ett inlägg sen dagen innan julafton...?

Men, men en liten summering...

Julafton var mycket bra. ( trots allt...)

På morgonen hittade barnen ett gäng klappar som
Santa hade varit och lämnat under granen på natten.

Det var allt ifrån lego till kläder.

Luckys kommentar till varje öppnat paket var:
"- Åhh precis vad jag önskat mig!!"

Vid 12 gick vi till kyrkan och tittade på krubban,
barnen får vara med att plocka fram allt.
Det är verkligen en jättemysig traditon som min C alltid gjorde
när han var liten med sina föräldrar och nu för vi vidare den till våra barn.

Efter kyrkan åkte jag och C till sjukhuset till G med lite klappar,
han börjar bli uttråkad och vill åka hem.

Förstår honom, måste vara öken att ligga still när man är van att vara
överallt och ingenstans hela tiden...

Han inväntar någon mer röntgen innan de kan ge någon utförligare analys av läget.

Så långt känns det ändå bra.

Efter Kalle Anka och glögg med pepparkakor med ädelostcreme & hjortronsylt
åkte vi till svärmor på julmiddag!!

MMUMMMMS!!
Vilken gudinna i matlagning min svärmor är!!

Vi åt och sjöng och hade det fantastiskt trevligt,
blev ovanligt mycket julsånger i år... kul grej!!
( Saknaden av G var STOOOR, vi sjöng nog därför ännu mer.)

Musik gör oss glada!!

Till slut kom äntligen tomten, eller ja menar tomtarna nämligen tre stycken.
Mycket paket och ALLA var otroligt bra!!

Happy gick och sjöng:

" jag är så nöjd, jag är så nöjd, ja e så nööööjd!"

Kort och gott julaftonen blev fantastiskt bra trots allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0