Lägesrapport...

Jag börjar nu få snits på attt hoppa upp och ner för trappan här hemma med kryckorna...
men det är bra jobbigt när man glömmer ngt där uppe när man precis har tagit sig ner.

Jag har träningsvärk lite här och där då jag använder massa muskler som jag vanligtvis
inte använder så mycket.

Idag är det fredag och med det kommer fredagsmyset...

Premiär för Let´s Dance!!

image126


Här är hela gänget som skall tävla i år, jag är mest nyfiken på hur det blir
att se Tony Rikardsson, Bygglovs- Matte och Mat- Tina dansa!


Jag är ju en riktig beundrare av alla dessa underhållningsprogram
som har med musik och dans att göra!
Jag älskar att få se alla dessa vackra människor i de vackra kläderna
och se dem i en helt annan situation än vad man är van vid.

Detta ser jag fram emot!!

Kommentarer
Postat av: happy!!

hej mamma!!! ja ser också fram emot Let`s Dance!!
HEJA DANNY!!!!!!!!!!!!!kramizar din...happy!!!

2008-01-11 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0