Julgransplundring...

Idag är det julgranspundring i vår fina bygdegård här i Danmarks by.

Det brukar vara jättemycket folk som vill vara med på dans kring granen,
lotterier och träffa tomten för stt få en godispåse.

Jag ser fram emot att få träffa lite folk efter två dagar helt utan att ha träffat
några andra än familjen.

Drygt att vara så beroende av andra när man är van att klara allt själv,
min älskade C sa igår att jag kommer att bli hemsk under den här tiden
jag ska vara hemma.

Tyvärr sätter det sig på humöret att inte kunna göra någonting mer än
att titta på tv, sitta vid datorn och läsa...

Jag MÅSTE tänka på hur jag låter mot mina nära och kära,
de vill ju bara hjälpa mig...

Kommentarer
Postat av: bettan

heej lilla klanten ;-)
hoppas att foten mår bättre nu!
förstår att det är jobbigt att vara stillasittande i hemmet....men snart är du bra igen och tillbaka på jobbet!!och då kommer det vara såå fint!köpte skruvdragare igår...ta det lugnt nu!!
kramar från mig

2008-01-12 @ 15:25:07
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0