JOBBA, JOBBA...

Idag ska jag äntligen få åka till jobbet igen!!

Det blir en mjukstart med säljmöte och kassapass resten,
Tack M!!

Jag är inte helt återställd, men jag vill prova hur det känns...
Kommer antagligen att vara jättetrött ikväll när jag kommer hem,
men det är det värt när jag får träffa mina gulliga kollegor igen!!
( Bettan, krya på dig...jag ville ju träffa dig idag!!!)

Nu ska jag gå upp och börja packa,
för i helgen blir det STUGMYS!!

Happy tar med sig E imorgon så det blir mycket tjejfnitter...hi hi hi!!

Jag ser ljust på framtiden,
längtar tills foten när bra,
så jag kan få gå mina härliga promenader igen!!!

Kommentarer
Postat av: sjukis-bettan

heeej!!!
hoppas att det gick bra med foten på jobbet idag ;-)
jag har legat i soffan hela dagen, känner mig inge bättre nu heller..snoret rinner ur ena borren och är täppt i den andra,,haha + en hel del huvudvärk...skit tråkigt..men vi ses väl nästa vecka då...du får ha det så skönt i helgen!!puss&kram

2008-01-31 @ 20:10:02
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0