Friends...

Idag kom min gulliga vän C hit och hämtade mig
så jag fick följa med till deras hus de håller på att bygga.

DET BLIR SÅ FINT!!

Du har så bra smak gumman!!

Jag längtar så tills de kan flytta in,
då är det bara en grusväg på ca 1 km mellan oss.

ska vi ut och gå oftare,
blir förhoppningsvis lättare att få ihop då...




TACK FÖR ATT DU FINNS VÄNNEN MIN!!

TÄNK ATT EN KOPP KAFFE MED DIG,
ALLTID GER MIG SÅ MYCKET POSITIVT!!

DU HAR " TAGIT HAND" OM MIG FRÅN FÖRSTA GÅNGEN VI TRÄFFADES,
OCH GÖR FORTFARANDE...

HOPPAS ATT DU VET HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG!!

VI HAR ALLTID SÅ MYCKET ATT PRATA OM,
OFTAST BLIR DET VÄL FAMILJELIV,
MEN INREDNING ÄR JU OCKSÅ ETT
GEMENSAMT INTRESSE...

JAG HOPPAS ATT VI BLIR GAMLA TILLSAMMANS,
SÅ VI KAN TA EN KOPP KAFFE IHOP ÄVEN PÅ ÅLDERNS HÖST...

NÅGOT SOM ÄR POSITIVT ÄR JU ATT VÅRA ÄLSKLINGAR,
OCKSÅ ÄR SÅ GODA VÄNNER!! ( BÅDE MÄN & BARN)

LOVE YOU CARRIS!!

image142

Carris & hennes underverk,
vår guddotter Linnea...
MIDSOMMAR- 04

Kommentarer
Postat av: Carina

Min vän, tack för de fina orden! Det är så lätt att vara din vän, du är ju så go. Tänkte precis samma sak som du efter kaffet i fredags!!
Skönt att du är bättre i foten, men jag hoppas verkligen att du inte gjorde det där du tänkte på tidigare (idag måndag). Ta det lugnt i början så att vi kan ta en prommis sen.
Världens lycka att vara vän med dig. Stor kramiz! Carina

2008-01-21 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0