Fnitter- tippor...

Pratade just med min älskade Happy,
hon och kompisen J satt och tittade på sina idoler
Tokio Hotel på datorn.

Happy är upp över öronen kär i sångaren Bill och pratar typ
om inget annat än honom.

image128


Jag kommer själv ihåg när jag var kär i Joey Tempest i Europe...hihihi
Hela mitt rum var tapetserat av honom och jag drömde att det var mig
han sjöng om i Carrie...hihihohohhaha....

image129

Ja ljuvliga ungdom, det var tider det...

Hittade en fin bild på Happy & J från skolavslutningsdagen 2004,
bilden är tagen vid kajen i Mora, det är så fint där på sommaren!!

image130

Kommentarer
Postat av: happy!!

pinigt mammsen!!!!!! men bilden på min älskade BILL var skit snygg o söt o gulig!!!!o mycket mer!!
BILL YOU ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!puss/happy!!

2008-01-12 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0