DET RÄCKER NU!!!

JAG BLIR GALEN!!!

Nu ringde dagmamman,
Funny har slagit upp läppen efter att ha ramlat...

Han slog upp läppen när han var knappt ett år
så det blev en flik som hänger under framläppen...

Vi var upp med honom då och de gör inget på insidan av munnen,
det ska tydligen få läka av sig själv.

Varje gång han slår i munnen slår han upp det där...
antagligen är det så det har blivit nu också men det är inte
så lätt för dagmamman att veta hur det brukar se ut.

C åker från jobbet för att se hur det ser ut.

Har pratat med vårdcentralen så får C åka upp med Funny
om han tycker att det behövs.

DET RÄCKER MED OLYCKOR NU!!!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej det är så att jag ska köpa en ny kamera,
men behöver lite hjälp.

Tycker du att jag ska köpa en vanlig digitalkamera
eller en system?

Blir jätteglad över att få din åsikt, skulle hjälpa mig jättemkt. (svara i min blogg isf)annars ha en bra dag!

2008-01-14 @ 09:54:39
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Elin

svar:vad kul:D jag ska också se dom i April:) vad är adressen till hennes blogg då?:) så att jag kan kolla in den:)
Ha en bra dag!

2008-01-14 @ 12:03:17
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: happy!!

hej mamma!!!!stackars FUNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja..ja....du har snygg inredning på din Blogg i alla fall!!!JÄTTE SNYGGT,värkligen!!!!:D!!!!!!!!PUSSAR/////HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-14 @ 17:16:37
Postat av: Elin

svar: hej hej!:) jaasså okej, ja men absolut, har inget emot att folk hämtar inspiration från mig!:)

2008-01-14 @ 18:40:18
URL: http://elinelinelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0