Blommor & bi (o)

Var på en jättetrevlig tjejmiddag igår, men det blev väldans sent.

Var som sagt ISKALL om foten igår, var väldigt svullen och hade
inte så mycket känsel.

Jag var nog lite för ivrig att stödja på foten igår så idag har jag ONT.

Foten är inte lika svullen idag och därför gör det väl ondare...

Jag är så lycklig att jag har en så fantastisk sambo!!
Han städar och fixar och tvättar, han har precis tagit barnen
med på bio.

De ska se THE BEE MOVIE:

image131


Hoppas det går bra med busiga lilla Funny, undrar om han kan vara still...

I fredags kom C och barnen hem vid 16.30 tiden,
barnen hade ritat massor med fina teckningar till mig.

Sen gick de in på Luckys rum pch smusslade med någonting,
den kom de ut med en bukett med 30 tulpaner i alla möjliga vackra färger!!

image132

JAG ÄLSKAR TULPANER
& MIN FAMILJ!!!


Ute är det fantastiskt vackert väder,
jag längtar efter en lång skön promenad!!





Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen!
hoppas filmen var bra som barnen var på..jag gillar tecknade filmer.
sköt om dig nu...
här går det bra. Karro fixar bra med planeringe och vi har hunnit mycket nu i helgen.
kram på dig.
helene

2008-01-13 @ 14:35:52
URL: http://www.yoosiintiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0