Bio med älskling...

Jag och älsklingen fixade barnvakt i söndags och myste med en bio...

Vi såg " Solstorm" med Isabella Scorupco och Mikael Persbrandt.

image155

Jag har ju en förkärlek till svenska thrillers,
såsom Beck och Wallander och
därför var det självklart att jag ville se denna också.

Filmen var händelserik och djup,
slutet var dock lite oväntat.

Jag sågar absolut inte filmen,
den får betyg 3 på en skala 1- 5.

Jag kom på mig själv dagen efter att jag gick
och tänkte på karraktärerna och hade några
frrågetecken runt filmen...

Filmen berörde och det får man nog se som ett bra betyg...

Kommentarer
Postat av: bettan

heeej!!!
imorn kommer du å jobbar :-)
har saknat dig!!!

när jag såg solstorm hade jag också massa tankar å funderingar efteråt....gick länge och typ grubblade över filmen...jag visste inte riktigt vad jag tyckte om den....men jag tycker om svenska filmer, fast många brukar vara ganska dåliga....

ses imorn!!!
kramelikram!!!

2008-01-30 @ 19:24:46
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0