Peppad så in i baljan!!

Utvecklingsdagarna i Ö- vik har VERKLIGEN gett mig mycket,
imorgon är det dax att få fylla på lite till!!!

Jag har en klarare bild av allt som krävs av mig och vad
jag FAKTISKT redan kan...

Känner mig så peppad och inatt drömde jag om strumpor!!!
( hi hi hi)

Min kära C har idag varit uppe i Mora och kört Halvvasan,
det tog 3 tim och 5 min!!!
Hur bra som helst, bara 40 minuter efter den som var snabbast,
det blev en placering på runt 170:e plats!!

Oturligt nog så fick han en muskelbristning i låret
några km från mål...attans osis om han inte kan åka VASALOPPET
på söndag nu då...

Vi får hålla tummar och tår och smörja med diverse " undermedel"
och hoppas att det kommer att gå.

Älskade C har satsat både mycket tid och pengar på detta,
så hoppas, hoppas!!

natt natt, hörs då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0