Ö- vik, here I come!!

Ja ha nu var det måndag och dax att packa väskan och åka till Ö- vik.

När jag kommer fram börjar jag med att checka in på hotellet,
sen ska jag gå och hälsa på i butiken.

Har ju varit hemma en månad nu så jag har en hel del att ta igen,
ska be om att få låna datorn så jag kan uppdatera mig på vad som
har hänt och ska hända...

Sov dåligt inatt, men det är väl resfebern...

Blir inget bloggande den här veckan nu då,
men är du in och kollar min blogg skriv gärna en kommentar!!

Ha en underbar och givande vecka,
det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen! Hade så trevligt så syns vi så fort vi kan. Med nya tag i butiken.
Kram Helene

2008-02-11 @ 07:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0