Mamma trött...

Nu går dagen mot sitt slut...
och jag är JÄTTETRÖTT...

Jag älskar mina barn mer än något annat,
men det är faktiskt skönt när de har somnat
och det blir lugnt en stund.

Man behöver de här lugna stunderna på kvällen,
för att ladda batterierna till nästa dag.

Det blir extra intensivt när C är borta,
det " går i ett "som jag brukar säga.

Imorgon ska Happy åka igen,
trist men vi ses ju redan till helgen igen,
eftersom denna helg blev en extra helg...

Barnkalas kl 15 för grabbarna och sen
på kvällen ska jag & C ha vårat söndagsmys.
Film och någon smaskigt,
kanske ett glas vin...

Natti natti,
ska bara kolla lite på " Grabben i graven bredvid",
sen sova...( få se hur många vi blir i sängen inatt...)

Ps. Lucky var så mysig innan han somnade ikväll,
han lutade sig emot mig och sa:
" Jag älskar min mamma!!!"
Oj vad det värmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0